Tjenester | Kasserer | Regnskapsfører | Regnskapsfører+ |
Behandling og bokføring av inngående faktura | ![]() |
![]() |
![]() |
Fakturering av medlemskontingent | ![]() |
![]() |
![]() |
Oppfølging/betalingspåminnelse medlemskontingent | ![]() |
![]() |
![]() |
Bankavstemming | ![]() |
![]() |
![]() |
Online regnskapsrapporter | ![]() |
![]() |
![]() |
Avstemming og periodeavslutning | Halvårlig ![]() |
Kvartalsvis ![]() |
Månedlig ![]() |
Bankintegrasjon – Blant annet mulighet for direkte remittering/utbetaling |
![]() |
![]() |
|
Gnist – Utlegg – Ta bilde av kvittering direkte i Gnist og sendt inn for behandling |
![]() |
![]() |
|
Registrere årsbudsjett | ![]() | ||
Årlig statusmøte (inntil 2 timer nettmøte) | ![]() |
||
Integrert lønn* | ![]() |
||
Pris pr. måned |
Kr. 1.300 |
Kr. 1.800 |
Kr. 2.500 |
Etableringskostnad – Oppstartssamtale med gjennomgang av sjekkliste og oppsett i StyreWeb |
kr.2.000 | kr.2.000 | kr.2.000 |
Priser eks.mva
*Lønn: Kompetanse, registrering, skattekort, lønnskjøring, A-melding til Altinn, terminoppgave, avstemming
Kr. 190 pr. lønnsslipp/årsoppgave
I forbindelse med oppstart etableres oppdragsavtale. Oppdragsavtalen kan om ønskelig utvides i forhold til standard innhold i pakke.
Slike utvidelser faktureres med bakgrunn i medgått tid til timepris kr.990 eks.mva.